[Mat06] ONALLO KUTATASI FELADAT 3
Garay Barna
garay at math.bme.hu
2008. Nov. 25., K, 18:00:31 CET
Kedves Kollegak,
ezt a levelet az alabbi lista szereploinek kuldom el.
Mindenkit arra kerek, hogy a lista utani bekezdesekben foglaltaknak
megfeleloen tegyen eleget a tantargy kovetelmenyeinek.
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Cziráki Tamás BSc 3. évf.
Rónyai Lajos, Algebra Tanszék
Csata Árpád, 3.évf.
Csima Judit, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Csizmadia Balázs 3. évf.
Szilágyi Brigitta, Geometria Tanszék
Fárbás Tamás BSc 3. évf.
Kroó András, Analízis Tanszék
Fûkõ Ildikó BSc 3. évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Göbölös-Szabó Julianna, BSc 3. évf.
Simonovits András, Differenciálegyenletek Tanszék
Halász Veronika BSc 3. évf.
Hujter Mihaly, Differenciálegyenletek Tanszék
Hörömpöly Kristóf BSc 3. évf.
Telcs András, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Hutvágner Ivett BSc 3. évf.
Marx Dániel, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Kolossváry István BSc 3. évfolyam
Telcs András, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Koszta Botond BSc 3. evf.
Csima Judit, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék,
Nagy Attila BSc 3. évf.
Kiss Krisztina, Differenciálegyenletek Tanszék
Pintye Norbert BSc 3. évf.
Szilágyi Brigitta, Differencialgeometria Tanszek
Semler Dániel BSc 3.évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Szabó Péter BSc 3. évf.
Rónyai Lajos, Algebra Tanszék
Tõke Barbara BSc 3. évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Treit Noémi BSc 3. évf.
Marx Dániel, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Tûz Csaba BSc 3. évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék
Winkler László BSc 3. évf.
Kiss Krisztina, Differenciálegyenletek Tanszék
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
"E tárgy az Önálló kutatási feladat 2 c. tárgy folytatása: A hallgató
a félév folyamán egy választott vezetõ oktató (tutor) szakmai
felügylete mellett egy cikket vagy könyvfejezetet dolgoz fel önállóan
a modern matematika körébõl. A foglalkozás célja az, hogy a hallgatók
elsajátítsák az önálló kutatás elemi szabályait, technikáit: idegen
nyelvû szakszöveg pontos értése, könyvtár és internet használat, stb.
A félév végére a hallgató néhány oldalas írott összefoglalást készít
a feldolgozott anyagból angol nyelven, amit rövid szemináriumi
elõadásban ismertet."
Szeretnem folytatni a korabbi szemeszterben Toth Balint Igazgato Ur altal
bevezetett hagyomanyt, mely szerint ezt az (amugy felevkozi jeggyel zarulo)
es egesz felevre szolo targyat mar a felev utolso hetet --- ami amugy is
sok teendot szokott magaval hozni --- megelozoen kell abszolvalni. Ennek
megfeleloen azt kerem Tanartarsaimtol, hogy mahoz ket hetre, tehat
december kilencedikere legyenek kedvesek nekem a hozzajuk tartozo
hallgatok nevet es gyakorlati jegyet (betuvel) e-mail-ben elkuldeni.
A "rovid szeminariumi eloadas"-t a hallgato es a temavezeto kozott torteno
angol nyelvu tematikus, az egesz felevi kozos munkat osszefoglalo es
lezaro szakmai beszelgetes is helyettesitheti.
Kivanok tovabbi jo munkat es jo kedvet is hozza,
Garay Barna
(ezevi targyfelelos)
P.S.: a felevkozi levelvaltasok alapjan tudom, hogy nem mindenki hasznalja
rendszeresen a math.bme.hu vegzodesu e-mail-cimet. Ezert arra kerem a
tankortarsakat, hogy hozzak szoba egymas kozott az ONALLO KUTATASI FELADAT
tantargyat. Az sem baj, ha az egyazon tanszeken dolgozo hallgatok
figyelemmel kiserik egymas munkajat.
More information about the Mat06
mailing list