[Mat06] ONALLO KUTATASI FELADAT 3

Garay Barna garay at math.bme.hu
2008. Nov. 25., K, 18:00:31 CET


Kedves Kollegak,

ezt a levelet az alabbi lista szereploinek kuldom el.

Mindenkit arra kerek, hogy a lista utani bekezdesekben foglaltaknak 
megfeleloen tegyen eleget a tantargy kovetelmenyeinek.

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Cziráki Tamás BSc 3. évf.
Rónyai Lajos, Algebra Tanszék

Csata Árpád, 3.évf.
Csima Judit, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Csizmadia Balázs 3. évf.
Szilágyi Brigitta, Geometria Tanszék

Fárbás Tamás BSc 3. évf.
Kroó András, Analízis Tanszék

Fûkõ Ildikó BSc 3. évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Göbölös-Szabó Julianna, BSc 3. évf.
Simonovits András, Differenciálegyenletek Tanszék

Halász Veronika BSc 3. évf.
Hujter Mihaly, Differenciálegyenletek Tanszék

Hörömpöly Kristóf BSc 3. évf.
Telcs András, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Hutvágner Ivett BSc 3. évf.
Marx Dániel, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Kolossváry István BSc 3. évfolyam
Telcs András, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Koszta Botond BSc 3. evf.
Csima Judit, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék,

Nagy Attila BSc 3. évf.
Kiss Krisztina, Differenciálegyenletek Tanszék

Pintye Norbert BSc 3. évf.
Szilágyi Brigitta, Differencialgeometria Tanszek

Semler Dániel BSc 3.évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Szabó Péter BSc 3. évf.
Rónyai Lajos, Algebra Tanszék

Tõke Barbara BSc 3. évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Treit Noémi BSc 3. évf.
Marx Dániel, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Tûz Csaba BSc 3. évf.
Friedl Katalin, Számítástudományi és Információelméleti Tanszék

Winkler László BSc 3. évf.
Kiss Krisztina, Differenciálegyenletek Tanszék
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

"E tárgy az Önálló kutatási feladat 2 c. tárgy folytatása: A hallgató
a félév folyamán egy választott vezetõ oktató (tutor) szakmai
felügylete mellett egy cikket vagy könyvfejezetet dolgoz fel önállóan
a modern matematika körébõl. A foglalkozás célja az, hogy a hallgatók
elsajátítsák az önálló kutatás elemi szabályait, technikáit: idegen
nyelvû szakszöveg pontos értése, könyvtár és internet használat, stb.
A félév végére a hallgató néhány oldalas írott összefoglalást készít
a feldolgozott anyagból angol nyelven, amit rövid szemináriumi
elõadásban ismertet."

Szeretnem folytatni a korabbi szemeszterben Toth Balint Igazgato Ur altal 
bevezetett hagyomanyt, mely szerint ezt az (amugy felevkozi jeggyel zarulo)
es egesz felevre szolo targyat mar a felev utolso hetet --- ami amugy is 
sok teendot szokott magaval hozni --- megelozoen kell abszolvalni. Ennek 
megfeleloen azt kerem Tanartarsaimtol, hogy mahoz ket hetre, tehat 
december kilencedikere legyenek kedvesek nekem a hozzajuk tartozo 
hallgatok nevet es gyakorlati jegyet (betuvel) e-mail-ben elkuldeni.

A "rovid szeminariumi eloadas"-t a hallgato es a temavezeto kozott torteno 
angol nyelvu tematikus, az egesz felevi kozos munkat osszefoglalo es 
lezaro szakmai beszelgetes is helyettesitheti.

Kivanok tovabbi jo munkat es jo kedvet is hozza,

Garay Barna
(ezevi targyfelelos)

P.S.: a felevkozi levelvaltasok alapjan tudom, hogy nem mindenki hasznalja 
rendszeresen a math.bme.hu vegzodesu e-mail-cimet. Ezert arra kerem a 
tankortarsakat, hogy hozzak szoba egymas kozott az ONALLO KUTATASI FELADAT 
tantargyat. Az sem baj, ha az egyazon tanszeken dolgozo hallgatok 
figyelemmel kiserik egymas munkajat.


More information about the Mat06 mailing list