[Mat06] HF-ek, tisztázás stb.
Szabo Peter
pts at math.bme.hu
2007. Május. 15., K, 23:20:57 CEST
Kedves Hallgatók!
Egész úton hazafelé kigondolt opciós ajánlatom a következő:
-- Aki jelest szeretne, legalább 10 db HF-et kell megoldania a 11
kötelezőből, és nem lehet tisztázatlan HF-je.
-- Aki jót szeretne, legalább 9 db HF-et kell megoldania, melyek között
nincs tisztázatlan.
-- Aki közepest szeretne, legalább 7 db HF-et kell megoldania, melyek
között nincs tisztázatlan.
-- Aki elégségest szeretne, legalább 6 db HF-et kell megoldania, melyek
között nincs tisztázatlan.
Az opciót az alábbi tartalmú, nekem címzett e-maillel lehet igénybe
venni:
Nem kívánom megoldani az összes SZIMP2 HF-et. A ZH-eredményeim ...
jegyre, a HF-jeim ... jegyre jogosítanak, ezek közül a kisebbiket kérem.
Aki nem veszi igénybe az opciót, annak továbbra is az összes HF-et meg
kell oldania, és a tisztázatlanokat tisztáznia.
Aki álmos, elég, ha idáig olvassa el.
Indoklás. Minden mondat elé ,,pts szerint'' szúrandó be.
Az egyetemen eltöltött idő alatt a hallgatónak lehetősége van tanulni. Az
oktatás célja az, hogy a hallgató élhessen a lehetőségévél. Pontosabban:
olyan mértékben élhessen, amilyen mértékben szeretne. (Vannak magasabb
célok is, pl. hogy a következő generáció civilizációja is működőképes
maradhasson, legyen kompetens értelmiségi minden területen.) Az
osztályzásnak kettős célja van: 1. a hallgató visszajelzést kapjon arról,
milyen mértékben élt a felkínált lehetőségekkel 2. a hallgatót ösztönözze,
hogy a lehető legnagyobb mértékben éljen a felkínált lehetőségekkel.
A fenti alapelvekből kiindulva újra mérlegeltem, hogy mennyit használ egy
hallgatónak, ha amiatt bukik meg, és vész kárba számára egy félév
(valamilyen mértékű) munkája, mert nem tudta sem önállóan, sem segítséggel
megoldani pl. a binfabekit. A válasz: semmit nem használ. A kapott
elégtelen osztályzat nem jó visszajelzés, és nem is ösztönzi a hallgatót.
Egy jobb megoldást is kigondoltam, lásd fent.
Jó éjt:
pts
További információk a(z) Mat06 levelezőlistáról