Sziasztok!<br><br>Az 1. pótZH-ra sokan összekapták magukat, főleg az elmélet részt jól megtanulták,<br>úgyhogy sokan tudtak javítani. Gratulálok! A méretkorlát miatt a következő levélben találjátok<br>a részletes pontozást.<br>
<br>Küldöm a tanárnő által adott jegyeket, néhány jegy megszerzéséhez/kétes jegyre állóknak <br><i>feladatot is kell/lehet megoldani</i>, részletesen lásd a táblázatban.<br><br>Aki szeretne menni ill. akinek muszáj mennie 2. pótZH-ra e-mailben jelezze a <a href="mailto:szilagyi@math.bme.hu">szilagyi@math.bme.hu</a> címre.<br>
üdv<br><br>Barna<br><br><br>ui. Hallottam, többen félreértettetek egy-két dolgot, amit korábban írtam,<br>ezeket pontosítom, mielőtt egyesek ámokfutást rendeznének a Geotanszéken ;)<br><br>Természetesen az, hogy &quot;az ostobák is megtudják tanulni az elméleti kérdéseket&quot;<br>
arra vonatkozott, hogy nem kell hozzá semmilyen extra intelligencia, hogy megtanuljon<br>és utána pontosan visszamondjon az ember egy szöveget. Szerencsére sokan megfogadták <br>a tanácsot, amivel értékes pontokat szereztek. Nekem is volt olyan tantárgy, <br>
ami nehéz volt, és ott én is kénytelen voltam &quot;seggelni&quot;. Előfordul az ilyen.<br>Szóval nem lenézésről volt szó, inkább tapasztalatátadásról, sajnálom, hogy rosszul jött<br>le, a megfogalmazás engem minősített.<br>
<br>A pontozások természetesen nem &quot;ex-has&quot; történtek, mint láthattátok, azonban<br>sokszor előfordult, hogy olyan feladatokra kaptatok 3-4 pontot, ahol a<br>produktum csak 1-2 deriválás volt, ami anal1-2 és nem diffgeo., de akkor is adtam pontot,<br>
ha valakinél látszott, hogy részben van vmi fogalma arról, hogy mit is kellene számolni.<br><br>